Рекомендації адаптації 5 класів
Вчителям:
-
Враховувати в навчально-виховному процесі рекомендації психолога по роботі з дезадаптованими та тривожними учнями.
-
Звертати увагу на дітей що мають проблеми зі здоров’ям (порушення зору, слуху).
-
Не допускати надмірного, виснажливого емоційно-нервового навантаження у засвоєнні начального матеріалу.
-
Дозувати навчальне навантаження та обсяг домашнього завдання, а також знизити їх до мінімуму на вихідні дні.
-
Формувати позитивну мотивацію до навчання, підтримку у складних ситуаціях, схвалення навіть при незначних успіхах і досягненнях дитини.
-
Демонструвати віру в успіх дитини, створювати ситуацію підтримки, підбадьорювання.
-
Розвивати навички самоконтролю та самооцінки.
-
У спілкуванні з дітьми бути максимально стриманими і терплячими. Враховувати індивідуальні особливості дитини.
-
Виключити будь-які фактори, які можуть негативно впливати на психічний стан дитини (авторитарний тиск, грубість, нетактовність тощо).
Класним керівникам 5-х класів:
-
Спрямовувати свої зусилля на формування позитивного ставлення кожного учня до себе, своїх можливостей, засвоєння учнями норм взаємин із однокласниками і педагогами (постійно).
-
Співпрацювати з шкільним психологом з метою вирішення питань формування класного колективу та виявлення особливостей психічного стану школярів.
-
Застосовувати різні види, форми та стратегії для залучення до співпраці батьків: анкетування, індивідуальні консультації. Обговорювати взаємні очікування для вироблення однакових поглядів на процес розвитку, виховання та навчання учнів.
-
Допомогти дітям в процесі адаптації до нових умов навчання враховуючи індивідуальні особливості кожного учня.
-
Створювати спільні заходи батьків та учнів для налагодження відносин у колективі.
Медичним працівникам школи:
-
систематично проводити медичні обстеження дітей, особливо тих, які мають проблеми зі здоров’ям;
Заступнику директора з НМР:
-
здійснювати контроль за виконанням рішення ППК.