План роботи спільноти на 2021-2022 навчальний рік
План роботи методичного об’єднання вчителів суспільно-гуманітарних дисциплін на 2021/2022 н.р.
Тема, над якою працює методичне об’єднання «Розвиток особистості здобувача освіти, як найвищої суспільної цінності на уроках суспільно-гуманітарного циклу»
Основні завдання на 2021/2022 навчальний рік:
- Реалізація завдань, зазначених у законах України “Про освіту”, “Про повну загальну сердню освіту”
2. Підвищувати науково-методичну підготовку, удосконалювати методичну майстерність, оновлювати професійні і загальноосвітні знання.
3.Пропагувати і плекати любов до рідного слова, виховувати повагу до української мови, як державної.
4. Підвищувати роль мови, літератури в комплексному здійсненні трудового, морального та естетичного виховання учнів, у виробленні у них активної життєвої позиції.
5. Посилити роботу по вихованню загальнолюдських цінностей, милосердя, любові до людини, бережливе ставлення до природи.
6. Впровадження в практику інтерактивних та інформаційних технологій навчання.
7. Надавати перевагу таким формам роботи з учнями, які забезпечують високий рівень активності кожного учня, максимальне включення його досвіду.
8. Формувати в учнів уміння самостійно поповнювати знання та застосовувати їх на практиці.
9. Звертати більше уваги на диференційований підхід до слабо встигаючих учнів.
10. Постійно підтримувати позитивне тло навчально-виховного процесу.
№ з/п |
Порядок денний |
Дата проведення |
Виконавці |
І засідання |
|||
1 |
Аналіз методичної роботи школи за 2020/2021 навчальний рік. Результати вивчення та діагностики досягнень фахової майстерності вчителів МО за психолого-педагогічними аспектами. |
серпень 2021 року |
|
2 |
Про продовження роботи над науково-методичною проблемою «Розвиток особистості здобувача освіти, як найвищої суспільної цінності на уроках суспільно-гуманітарного циклу»
|
|
|
3 |
Про розширення роботи з обдарованими учнями (підготовка їх до участі у різноманітних предметних конкурсах та конкурсі-захисті творчих робіт МАН у 2021/2022 навчальному році). |
||
4 |
Про обговорення календарно-тематичного планування курсу інваріантної складової робочого навчального плану школи з предметів суспільно-гуманітарних дисциплін на І семестр 2021/2022 н. р. |
||
5 |
Про ознайомлення з новими нормативними документами МОН України. |
||
6 |
Про обговорення програм спецкурсів, факультативних курсів, предметів суспільно-гуманітарних дисциплін. |
||
7 |
Про обговореня плану роботи МО на 2021/2022 навчальний рік з урахуванням творчих можливостей учителів та дистанційної форми роботи школи. |
||
II засідання |
|||
1 |
Трансформації та адаптації в освіті |
жовтень 2021 року |
|
2 |
Педагогічна конференція «Організація продуктивної сучасної взаємодії – шлях до вияву та розвитку індивідуальної самобутності й унікальності школяра». |
||
3 |
Про організацію цілеспрямованої роботи з молодими спеціалістами: надання методичної допомоги в межах проекту «Школа молодого вчителя». |
||
4 |
Обговорення кандидатур та плану заходів щодо атестації педагогічних працівників МО. |
||
5 |
Про підготовку та участь учнів у предметних конкурсах |
|
|
III засідання |
|||
1 |
Сучасний педагог: тьютор, модератор, навігатор, фасилітатор чи просто вчитель? |
січень 2022 року |
|
2 |
Про обговорення календарно-тематичного планування курсу інваріантної складової робочого навчального плану школи з предметів суспільно-гуманітарних дисциплін на ІІ семестр 2021/2022 н. р. |
||
3 |
Про результативність участі учнів в олімпіадах, предметних конкурсах та конкурсі-захисті науково-дослідницьких робіт МАН з предметів суспільно-гуманітарних дисциплін. |
||
4 |
Аналіз результативності ЗНО 2021 року. Підготовка до ЗНО 2022 року. |
||
5 |
Планування та організація проведення декади суспільно-гуманітарних дисциплін. |
||
IV засідання |
|||
1 |
«Філологічна студія» – дистанційне навчання: опановуємо роботу на навчальних платформах разом. |
березень 2022 року |
|
2 |
Палітра педагогічного досвіду. Звіти вчителів про самоосвітню діяльність. |
||
3 |
Про курсову перепідготовку та проведення атестації вчителів суспільно-гуманітарних дисциплін 2021/2022 н. р. |
||
V засідання |
|||
1 |
Практичний кейс: впровадження методів критичного мислення на уроках предметів суспільно – гуманітарного циклу. |
травень 2022 року
|
|
2 |
Підсумки роботи МО за 2021/2022 навчальний рік. |
||
3 |
Етапи проектування уроку та нові поняття й терміни. |
||
4 |
Панорама методичних перспектив. Обговорення пропозицій щодо планування роботи методичної ради на наступний навчальний рік. |