A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Обтівська гімназія Кролевецької міської ради

"Розвиток мовлення"

Дата: 08.04.2020 09:11
Кількість переглядів: 282

Тема:Диференціація приголосних звуків за акустичними та артикуляційними ознаками. (ф-в)

Мета: Розвиток зорового сприймання, слухової памяті, уваги та координації рухів.

Завдання: 

Спиши слова, встав потрібні букви в чи ф.

Ал..а..іт, а..тогра.., ,.а..лі, ,.и..іска, с..ітло..ор, перевірка, ..у..айка, ..ірьо..ка, ..отогра..у..ати, ,.ести..аль, ..о..на, ..ідеомагніто..он.

2.     Гра "Зоопарк".

Два будиночки для тварин та птахів: зі звуком [ф] та зі звуком [в]. Предметні малюнки із зображенням тварин і птахів.

- Які звірі та птахи житимуть у будиночку звука [в]? 

-Які звірі та птахи житимуть у будиночку звука [ф]? 

(В)Фото без опису(Ф)

Фото без описуФото без опису

Фото без опису

Фото без описуФото без опису

Фото без опису

Фото без опису

Фото без опису

Вивчити віршики.

1.Фарбувала Фрося вікна, Федір їй допомагав.

А як не ставало фарби, Федір миттю наливав.

2.     Федір фрукти полюбляє, вітаміни споживає.

Чи ж поможуть вітаміни Феді вчитися відмінно?


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора