"Розвиток мовлення"
Тема:Диференціація приголосних звуків за акустичними та артикуляційними ознаками. (ф-в)
Мета: Розвиток зорового сприймання, слухової памяті, уваги та координації рухів.
Завдання:
Спиши слова, встав потрібні букви в чи ф.
Ал..а..іт, а..тогра.., ,.а..лі, ,.и..іска, с..ітло..ор, перевірка, ..у..айка, ..ірьо..ка, ..отогра..у..ати, ,.ести..аль, ..о..на, ..ідеомагніто..он.
2. Гра "Зоопарк".
Два будиночки для тварин та птахів: зі звуком [ф] та зі звуком [в]. Предметні малюнки із зображенням тварин і птахів.
- Які звірі та птахи житимуть у будиночку звука [в]?
-Які звірі та птахи житимуть у будиночку звука [ф]?
(В)(Ф)
Вивчити віршики.
1.Фарбувала Фрося вікна, Федір їй допомагав.
А як не ставало фарби, Федір миттю наливав.
2. Федір фрукти полюбляє, вітаміни споживає.
Чи ж поможуть вітаміни Феді вчитися відмінно?