"Розвиток мовлення"
Тема: Диференціація приголосних звуків (т-д)
Мета: Розвиток зорового сприймання, слухової памяті, уваги та координації рухів.
- Артикуляція звуків [д] — [т] перед дзеркалом, їх порівняльна характеристика
- [д] — приголосний, ротовий, взривний, дзвінкий, твердий, середньоязичний.
- [т] — приголосний, ротовий, взривний, глухий, твердий, передньоязичний.
Завдання:
- иференціація [д] — [т] у словах
— Уставте пропущені букви Д — Т.
Завдання диференційоване, написане для кожного на зображеннях лисенят: ...им, лис...ок, ...ерево, ...елефон, бу...инок, сере...а, ...рава, ві...ро.
Диференціація звуків в складах:
Та-да, то-до, ту-ду, ти-ди, ти-ді;
- та-ді-та, то-до-то, ту-ду-ту, ти-ди-ти, ти-ді-ти;
- ата-пекла, ото-одо, уту-уду, ити-йди
Вправа: скласти ці слова з букв розрізної азбуки і прочитати.
Диференціація звуків в словах:
Будинок - тому;
- тітка дядько;
- точка - дочка;
- діти, відділ, зошити, дрімота, водостік, соромно, бадьорість
Вправа: вставити пропущені букви в слова:
воро...а
про ... ук ... и,
прос ... у ... а,
пого ... а,
пахо ... а.
Запиши слова під диктовку:
Диктант: борода, трава, дошка, поет, салат, судно, картопля, подарунок, сокиру, дрова.
Источник: https://meforta.ru/uk/septik/differenciaciya-zvonkih-i-gluhih-soglasnyh-rechevoi-material.html