"Розвиток мовлення"
Тема: Диференціація приголосних звуків (к-г)
Мета: Розвиток зорового сприймання, слухової памяті,уваги та координації рухів.
Вправи для розвитку артикуляційного апарату:
Презентація «Артикуляційний комплекс вправ»
? мімічні вправи,
? вправи для губ та язика,
? голосові вправи,
? дихальні вправи.
? вправи для розвитку дрібної моторики рук,
? вправи для очей.
Завдання:
1.Визначте рядок, в якому всі слова розташовані в алфавітному порядку.
Здоров’я, істина, любов, стосунки, навчання.
Висновок, завдання, спорт, дружба, оздоба.
Досвід, злагода, іскра, концерт, щастя.
Костюм, яструб, ластівка, портфель, вистава.
Проїзд, роздум, оповідання, спогади, щирість.
2.Вставити пропущені літери [ґ], [к], [г]
За стародавнім ?рецьким міфом у саду дочок німфи ?еспериди росли золоті яблука. До цього заморського саду послали ?еркулеса – мужнього ?речного воїна, щоб той здійснив свій одинадцятий подвиг – вивіз їх звідти. Після тривалих пригод він, нарешті, потрапляє до таємничого саду.
У численних наших ?азках теж згадуються «золоті яблука». Їхнім прообразом були, очевидно, апельсини, лимони, мандарини та інші цитрусові.
Навіть с?андинавські ле?енди згадують «золоті яблука безсмертя»: якщо пощастить ?омусь поласувати ними, то не буде знати в своєму житті найгіршого – хвороб і старості. Деякі німецькі казки також оповідають про «дерево життя» з чарівними цілющими плодами.
Багаторічна гібридизація цитрусових зумовила повне витіснення культурними сортами їхніх диких предків. Довгий і складний шлях пройшли первісні ?ібриди, доки садівники південного Китаю та індії не створили тих ле?ендарних плодів, які зайшли в Середземномор’я майже в сучасному вигляді. Щоправда європейці також доклали і докладають немало зусиль, щоб поліпшити цінні властивості цитрусових.
3 Утворіть слова, замінюючи першу букву на г або х
пора — гора
зірка-...
салат-...
латка —
шуба-...
майка-...