Українська мова
Тема: Тематична діагностувальна робота з теми "Будова слова". Узагальнення вивченого.
Мовна тема « Будова слова»
- Префікс - це :
А) частина основи, що стоїть перед коренем;
Б) змінна частина слова;
В) частина основи , що стоїть після кореня.
2. Суфікс – це:
А) частина основи, що стоїть перед коренем;
Б) частина слова без закінчення;
В) частина основи , що стоїть після кореня.
3. Спиши слова і познач закінчення:
Адреси, вокзалів, апельсину, абрикоси, вогнищу.
____________________________________________________________________________________________________________________________________
4. Знайди зайве слово у групі споріднених слів. Спиши тільки спільнокореневі, познач корінь.
Гостинець, гострі, гість, гостювати;
Суддя, судно, підсудний, засуджувати;
____________________________________________________________________________________________________________________________________
5.Утвори спільнокореневі слова з поданих за допомогою суфіксів –ик,- ище(зменшено, пестливо), розбери за будовою: Гарбуз, комар.
__________________________________________________________________
6. Спиши, вставляючи пропущені букви. Виділені слова розбери за будовою. Боро…ба, во..зал, с..ло, д…ректор, м..лосердний, ні..ті, бе..надійний, бе..смертний,
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
7. Утвори антоніми за допомогою префіксів:Залізти –
Приїхати –
____________________________________________________________________________________________________________________________________
8.Спиши слова, вставляючи пропущені букви. Склади з виділеним словом речення:
Мураха – мура..і, мура..ка;
Обсяг – в обся..і, неося…ний.
Лелека - леле..і, леле.ата.
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
9. Спиши і встав префікси с-, з-, або зі-:..хитрувала, ..пізнилася, ..в’язав, ..шила.
____________________________________________________________________________________________________________________________________
10. Спиши, виправляючи помилки:Безязикий, підєднання, обїхати.
__________________________________________________________________
11. Відредагуй текст, записавши речення в правильному порядку. Спиши, з’єднуючи де потрібно слова, розкриваючи дужки:
Ось його щедрі дарунки: білі гриби, маслюки, (під)березники. Який гостинний ліс! Хлопчик (в)зяв відерце. Тато попередив сина про те, що у лісі бувають гадюки. Вони (зі)брали все необхідне і вирушили. Тато з Петриком пішли (по)гриби до лісу. Петрик взув гумові чобітки.
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________https://drive.google.com/file/d/1IOtaDaFbPZPgSPsRi9Oy5Y3lNz0GW5jx/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1voE5Y98xzRnRdhdEX2Rq1FmxVA5dEUK7/view?usp=sharing