A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Обтівська гімназія Кролевецької міської ради

Українська мова

Дата: 23.12.2021 09:00
Кількість переглядів: 83

Тема: Тематична діагностувальна робота з теми "Будова слова". Узагальнення вивченого.

Мовна тема « Будова слова»

  1. Префікс  - це :

А) частина основи, що стоїть перед коренем;

Б) змінна частина слова;

В) частина основи , що стоїть після кореня.

2. Суфікс – це:

А) частина основи, що стоїть перед коренем;

Б) частина слова без закінчення;

В) частина основи , що стоїть після кореня.

3.  Спиши слова і познач закінчення:

Адреси, вокзалів, апельсину, абрикоси, вогнищу.

____________________________________________________________________________________________________________________________________

 

4. Знайди зайве слово у групі споріднених слів. Спиши тільки спільнокореневі, познач корінь.

Гостинець, гострі, гість, гостювати;

Суддя, судно, підсудний, засуджувати;

____________________________________________________________________________________________________________________________________

 

5.Утвори  спільнокореневі слова з поданих за допомогою суфіксів –ик,- ище(зменшено, пестливо), розбери за будовою: Гарбуз, комар.

__________________________________________________________________

 

6.  Спиши, вставляючи  пропущені букви. Виділені слова розбери за будовою. Боро…ба, во..зал, с..ло, д…ректор, м..лосердний, ні..ті, бе..надійний, бе..смертний,

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

7. Утвори антоніми за допомогою префіксів:Залізти –

Приїхати –

____________________________________________________________________________________________________________________________________

 

8.Спиши слова, вставляючи пропущені букви. Склади з виділеним словом речення:

Мураха – мура..і, мура..ка;

Обсяг – в обся..і, неося…ний.

Лелека - леле..і, леле.ата.

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

9. Спиши і встав префікси с-, з-, або зі-:..хитрувала, ..пізнилася, ..в’язав, ..шила.

____________________________________________________________________________________________________________________________________

 

10. Спиши, виправляючи помилки:Безязикий, підєднання, обїхати.

__________________________________________________________________

 

 11. Відредагуй текст, записавши речення в правильному порядку. Спиши, з’єднуючи де потрібно слова, розкриваючи дужки:

Ось його щедрі дарунки: білі гриби, маслюки, (під)березники. Який гостинний ліс! Хлопчик (в)зяв відерце. Тато попередив сина про те, що у лісі бувають гадюки. Вони (зі)брали все необхідне і вирушили. Тато з Петриком пішли (по)гриби до лісу. Петрик взув гумові чобітки.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________https://drive.google.com/file/d/1IOtaDaFbPZPgSPsRi9Oy5Y3lNz0GW5jx/view?usp=sharing

https://drive.google.com/file/d/1voE5Y98xzRnRdhdEX2Rq1FmxVA5dEUK7/view?usp=sharing


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора