A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Обтівська загальноосвітня школа І-ІII ступенів
Кролевецької районної ради Сумської області

Українска література

30. 04 Григір Тютюнник " Дивак". Допитливий хлопчик Олесь, його жага пізнати світ природи

                                                                     Клоуз- тест 1 Події у творі відбуваються...... 2 Олесь зимового ранку вирушив.... 3 Герой не поспішав до школи , бо... 4 Олесь  багато часу перебував на.... 5 Самотність Олеся тому. що.... 6 Федько Тойкало образив хлопця, бо..... 7 Ображений хлопець серед верболозу, бо 8 Природа заспокоїла... 9 Герою наснилося ... 10 Письменник ставиться до героя... 11 Твір вразив мене... Д завд. повторити літературні визначення. написати     твір "Дивакуватість Олеся"

17:25 30.04.2020

16. 04.2020р. М. Рильський. Єдність природи і людини, звязок між станом людської душі та довкіллям.

Виконати завдання: ЗАПИТАННЯ №1 Максим Рильський народився в: А. Харкові Б. Києві .В. Полтаві Г. Львові ЗАПИТАННЯ №2 Батько М. Рильського був: А. ученим-етнографом Б. ученим-істориком В. вчителем Г лікарем ЗАПИТАННЯ №3 Матір Максима Рильського звали: Марія Настя Меланія Олена ЗАПИТАННЯ №4 На честь кого назвали Максима Рильського: діда дядька далекого родича народного героя Максима Залізняка ЗАПИТАННЯ №5 Дитинство Максима пройшло в: с.Романівка с.Михайлівка с.Семенівка с.Миколаївка ЗАПИТАННЯ №6 Найбільше захоплення Максима: малювання читання конструювання садівництво ЗАПИТАННЯ №7 Хто сказав про Максима Рильського такі слова: « Славненьке хлопчисько, гостре й розумне»: батько мати Микола Лисенко Іван Франко ЗАПИТАННЯ №8 Перша збірка поезій Рильського називалась: «Під осінніми зорями» «На білих островах» «Дощ» «На білих хмарах» ЗАПИТАННЯ №9 Установіть відповідність між назвою вірша та уривком. "Дощ" "Осінь-маляр із палітрою пишною...." “Душа причастилася кротості трав – Добридень я світу сказав!” “Золотий вечірній гість Впав бадьоро, свіжо, дзвінко На закурені будинки….”. “Фарби рожеві, злотисті, червоні, Срібно-блакитне повітря… Ніжні осінні пісні тиходзвонні!” ЗАПИТАННЯ №10 Установіть відповідність між назвою художнього засобу та рядками твору. Благодатний, довгоджанний,/ Дивним сяйвом осіянний. Там розсипа вона роси сріблясті. Відкривай гарячі груди,/ Мати-земле! Люби природу не для себе, Люби для неї. метафора епітет риторичне звертання повтор порівняння ЗАПИТАННЯ №11 Установіть відповідність між твором та його ідеєю. “Дощ” “Осінь-маляр із палітрою пишною...” показ неймовірної краси осені, осінніх барв. возвеличення мужності та сили ліричного героя. оспівування краси та гармонії в природі. Написати есе "Краса рідної природи"

12:08 16.04.2020

School.org.ua

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора