A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Обтівський ліцей Кролевецької міської ради

16.04.2020 Виконання тренувальних вправ та розв'язок розрахункових задач.

Дата: 15.04.2020 23:31
Кількість переглядів: 126

Завдання:
1.Виконай бліц-вправи

А) Вкажи, чим відрізняються терміни: амоніак, аміни, йон амонію.

Б) Перерахуй речовини, які використовуються у тебе вдома на кухні або в аптечці. Вкажи їх формулу, клас речовин, до якого вони відносяться, вкажи їх належність до органічних чи до неорганічних сполук.

В) Досліди властивості нашатирного спирту – 10%-го розчину амоніаку (є в аптечці). Дотримуйся правил безпеки.

  • Обережно понюхайте речовину. Який тип кристалічної гратки характерний для даної речовини?
  • До невеликої кількості розчину амоніаку краплинами додай розчин лимонної кислоти. Поясни зникнення запаху з хімічної точки зору.
  • До отриманого розчину додай соду. Чому знову з’явився запах?

2.Розвяжи задачі

А) Обчисліть масу магній сульфату, що утворився внаслідок взаємодії магнію з сульфатною кислотою масою 9,8 г.

Б) Обчисліть масу магній сульфату, що утворився внаслідок взаємодії магнію масою з розчином масою 98 г з масовою часткою сульфатної кислоти 10%.

В) Обчисліть масу магній сульфату, що утворився внаслідок взаємодії магнію з сульфатною кислотою масою 10,88 г, що містить 10% домішок.

Г) Обчисліть масу магній сульфату, що утворився внаслідок взаємодії магнію масою 28 г з сульфатною кислотою масою 9,8 г.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора