16.04.2020 Виконання тренувальних вправ та розв'язок розрахункових задач.
Завдання:
1.Виконай бліц-вправи
А) Вкажи, чим відрізняються терміни: амоніак, аміни, йон амонію.
Б) Перерахуй речовини, які використовуються у тебе вдома на кухні або в аптечці. Вкажи їх формулу, клас речовин, до якого вони відносяться, вкажи їх належність до органічних чи до неорганічних сполук.
В) Досліди властивості нашатирного спирту – 10%-го розчину амоніаку (є в аптечці). Дотримуйся правил безпеки.
- Обережно понюхайте речовину. Який тип кристалічної гратки характерний для даної речовини?
- До невеликої кількості розчину амоніаку краплинами додай розчин лимонної кислоти. Поясни зникнення запаху з хімічної точки зору.
- До отриманого розчину додай соду. Чому знову з’явився запах?
2.Розвяжи задачі
А) Обчисліть масу магній сульфату, що утворився внаслідок взаємодії магнію з сульфатною кислотою масою 9,8 г.
Б) Обчисліть масу магній сульфату, що утворився внаслідок взаємодії магнію масою з розчином масою 98 г з масовою часткою сульфатної кислоти 10%.
В) Обчисліть масу магній сульфату, що утворився внаслідок взаємодії магнію з сульфатною кислотою масою 10,88 г, що містить 10% домішок.
Г) Обчисліть масу магній сульфату, що утворився внаслідок взаємодії магнію масою 28 г з сульфатною кислотою масою 9,8 г.