14.04.2020. Практична робота №1. Дослідження якісного складу солей
Дистанційна практична робота з хімії
Виконано __ ______________2020 р
учнем (ученицею) 11 __ класу
________________________________________
( ПІБ)
Практична робота №1
«Дослідження якісного складу солей».
Тема. Дослідження якісного складу солей.
Мета: навчитися визначати якісний склад солей.
Завдання: складіть план дослідження якісного складу солей для розв'язання запропонованих експериментальних задач. Виконайте відповідні хімічні досліди, опишіть спостереження та зробіть висновки, заповнивши таблицю.
Повторення правил безпеки життєдіяльності
Будьте максимально обережні під час виконання лабораторних дослідів, пам’ятаючи, що неохайність, неуважність, недостатня обізнаність із властивостями речовин, з якими проводиться робота, може спричинити нещасний випадок.
Всі досліди виконуйте за інструкціями. Не перевищуйте вказаної кількості речовин.
Нюхайте будь-які речовини з обережністю, не нахиляючись над посудиною і не вдихайте повними грудьми, а спрямовуйте до себе пару чи газ рухами руки.
З правилами техніки безпеки ознайомлений (на). Зобов’язуюсь їх виконувати.
Порядок виконання
Задача 1. У двох пробірках містяться розчини ферум(ІІ) сульфату та ферум(ІІІ) хлориду. Доведіть експериментально вміст кожної пробірки.
Переглянути демонстраційний дослід, запишіть рівняння реакції та основні ознаки реакції.
https://www.youtube.com/watch?time_continue=32&v=KRlAzbj_Uqw&feature=emb_title
https://www.youtube.com/watch?v=M7NgwpkM5T0&feature=emb_title
Задача 2. У двох пробірках містяться дві солі: амоній хлорид та амоній сульфат. Доведіть, що речовини в обох випадках – це солі амонію. Визначте експериментально склад кожної солі.
Переглянути демонстраційний дослід, запишіть рівняння реакції та основні ознаки реакції.
https://www.youtube.com/watch?v=jSjSLNr5Ndg
https://www.youtube.com/watch?v=ukKOJ8RbFwQ
Задача 3. У вас є три солі: натрій карбонат, натрій сульфат, натрій силікат. Використовуючи тільки барій хлорид та хлоридну кислоту, визначте якісний склад цих солей.
Переглянути демонстраційний дослід, записати відповідні рівняння та основні ознаки реакції.
https://www.youtube.com/watch?v=dYPnpj_5qEY
https://www.youtube.com/watch?v=mOWo2HfRG7U&vl=ru
Результати занести у таблицю (формат аркуша А4, або подвійний листок)
Порядок виконання роботи |
Спостереження |
Рівняння хімічних реакцій у молекулярній та йонно-молекулярній формах |
Висновки |
Задача 1. План дослідженн: 1. Щоб визначити ферум (ІІ) сульфат у розчині, до проб із двох пробірок додаємо_______
2. Щоб визначити ферум (ІІІ) хлорид у розчині, до проби з цієї пробіроки додаємо_______ |
Пробірка №1. ______________________ ______________________
Пробірка №2 ______________________ ______________________
|
Пробірка №1. _________________________________ _________________________________ _________________________________ _________________________________
Пробірка №2 _________________________________ _________________________________ _________________________________ _________________________________
|
Ферум(ІІ) сульфат міститься у пробірці №__
Ферум(ІІІ) хлорид міститься у пробірці №__ |
Задача 2. План дослідженн: 1____________________ _____________________ _____________________ _____________________
2.___________________ _____________________ _____________________ _____________________ _____________________
|
Пробірка №1. ______________________ ______________________
Пробірка №2 ______________________ ______________________
|
Пробірка №1. _________________________________ _________________________________ _________________________________ _________________________________
Пробірка №2 _________________________________ _________________________________ _________________________________ _________________________________
|
__________ __________ __________ __________ __________
__________ __________ __________ __________ __________ |
Задача 3. План дослідженн: 1____________________ _____________________ _____________________ _____________________
2.___________________ _____________________ _____________________ _____________________ _____________________
3.____________________ _____________________ _____________________ _____________________
|
Пробірка №1. ______________________ ______________________
Пробірка №2 ______________________ ______________________
Пробірка №3 ______________________ ______________________
|
Пробірка №1. _________________________________ _________________________________ _________________________________ _________________________________
Пробірка №2 _________________________________ _________________________________ _________________________________ _________________________________
Пробірка №3 _________________________________ _________________________________ _________________________________ _________________________________
|
__________ __________ __________ __________ __________
__________ __________ __________ __________ __________
__________ __________ __________ __________ __________ |
Висновок: __________________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________