A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Обтівський ліцей Кролевецької міської ради

21.04.2020 Практична робота №2. Генетичні зв'язки між неорганічними речовинами.

Дата: 20.04.2020 23:19
Кількість переглядів: 14149

Прізвище та ім`я учня_______________________________Дата___________

 

Дистанційна практична робота №2.

«Генетичні зв’язки між неорганічними речовинами»

 

З правилами техніки безпеки ознайомлений________________

 

Практична роботи №2

 Тема:Генетичні звязки між неорганічними речовинами.

Мета: узагальнити знання про властивості основних класів неорганічних сполук; продовжити формувати практичні навички проводити якісні  реакції; у лабораторних умовах навчитись одержувати й розпізнавати неорганічні речовини, застосовуючи теоретичні знання про їх властивості;   складати план експерименту й проводити його, робити висновки та узагальнення.

Обладнання та реактиви: пробірки, штатив для пробірок, пробіркотримач, спиртівка, сірники, мідь, розчини кальцій гідроксиду, калій гідроксиду, хлоридної кислоти, нітратної кислоти.

Хід роботи.

Завдання 1. Перелік 1.

Складіть фрагмент генетичного ланцюга з речовин у наведених переліках. Складіть план  експерименту, для здійснення хімічних перетворень за цим ланцюгом та виконайте відповідні хімічні досліди. Опишіть спостереження та складіть рівняння реакцій. Для реакцій йонного обміну складіть молекулярне та йонно-молекулярне рівняння.

Перелік 1. Мідь, купрум(ІІ) нітрат, купрум(ІІ) оксид, купрум(ІІ) хлорид,  купрум(ІІ) гідроксид.

 

фрагмент генетичного ланцюга :

______→_______→________→________→________

 

Порядок виконання експерименту:

Переглянути демонстраційний дослід, запишіть рівняння реакції та основні ознаки реакції.

https://www.youtube.com/watch?v=qA7iJcHqiTc

1.__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Переглянути демонстраційний дослід, запишіть рівняння реакції та основні ознаки реакції.

https://www.youtube.com/watch?v=anIyRhGFxuk

2.__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Переглянути демонстраційний дослід, запишіть рівняння реакції та основні ознаки реакції.

https://www.youtube.com/watch?v=Cld-bcsWkN4

3.__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Переглянути демонстраційний дослід, запишіть рівняння реакції та основні ознаки реакції.

https://www.youtube.com/watch?v=H_sn8c3AUvY

4.__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Перелік 2. Кальцій гідроксид, кальцій карбонат, вуглекислий газ, кальцій гідроген карбонат, кальцій хлорид.

фрагмент генетичного ланцюга :

______→_______→________→________→________

 

Порядок виконання експерименту:

Переглянути демонстраційний дослід, запишіть рівняння реакції та основні ознаки реакції.

https://www.youtube.com/watch?v=ZDWODmh2yNQ

1.__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Переглянути демонстраційний дослід, запишіть рівняння реакції та основні ознаки реакції.

https://www.youtube.com/watch?v=N05cBjH2dmk

2.__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Переглянути демонстраційний дослід, запишіть рівняння реакції та основні ознаки реакції.

https://www.youtube.com/watch?v=PU9gwL3Hh4U  до 37 секунди відео 3.__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Переглянути демонстраційний дослід, запишіть рівняння реакції та основні ознаки реакції.

https://www.youtube.com/watch?v=2XdTOQb3uqE

4.__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Висновок:

У процемі виконання досліду ми навчились____________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

На чому ґрунтується можливість складання ланцюга перетворень для ілюстрації генетичних зв’язків  між класами сполук?

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора