21.04.2020 Практична робота №2. Генетичні зв'язки між неорганічними речовинами.
Прізвище та ім`я учня_______________________________Дата___________
Дистанційна практична робота №2.
«Генетичні зв’язки між неорганічними речовинами»
З правилами техніки безпеки ознайомлений________________
Практична роботи №2
Тема:Генетичні зв’язки між неорганічними речовинами.
Мета: узагальнити знання про властивості основних класів неорганічних сполук; продовжити формувати практичні навички проводити якісні реакції; у лабораторних умовах навчитись одержувати й розпізнавати неорганічні речовини, застосовуючи теоретичні знання про їх властивості; складати план експерименту й проводити його, робити висновки та узагальнення.
Обладнання та реактиви: пробірки, штатив для пробірок, пробіркотримач, спиртівка, сірники, мідь, розчини кальцій гідроксиду, калій гідроксиду, хлоридної кислоти, нітратної кислоти.
Хід роботи.
Завдання 1. Перелік 1.
Складіть фрагмент генетичного ланцюга з речовин у наведених переліках. Складіть план експерименту, для здійснення хімічних перетворень за цим ланцюгом та виконайте відповідні хімічні досліди. Опишіть спостереження та складіть рівняння реакцій. Для реакцій йонного обміну складіть молекулярне та йонно-молекулярне рівняння.
Перелік 1. Мідь, купрум(ІІ) нітрат, купрум(ІІ) оксид, купрум(ІІ) хлорид, купрум(ІІ) гідроксид.
фрагмент генетичного ланцюга :
______→_______→________→________→________
Порядок виконання експерименту:
Переглянути демонстраційний дослід, запишіть рівняння реакції та основні ознаки реакції.
https://www.youtube.com/watch?v=qA7iJcHqiTc
1.__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Переглянути демонстраційний дослід, запишіть рівняння реакції та основні ознаки реакції.
https://www.youtube.com/watch?v=anIyRhGFxuk
2.__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Переглянути демонстраційний дослід, запишіть рівняння реакції та основні ознаки реакції.
https://www.youtube.com/watch?v=Cld-bcsWkN4
3.__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Переглянути демонстраційний дослід, запишіть рівняння реакції та основні ознаки реакції.
https://www.youtube.com/watch?v=H_sn8c3AUvY
4.__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Перелік 2. Кальцій гідроксид, кальцій карбонат, вуглекислий газ, кальцій гідроген карбонат, кальцій хлорид.
фрагмент генетичного ланцюга :
______→_______→________→________→________
Порядок виконання експерименту:
Переглянути демонстраційний дослід, запишіть рівняння реакції та основні ознаки реакції.
https://www.youtube.com/watch?v=ZDWODmh2yNQ
1.__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Переглянути демонстраційний дослід, запишіть рівняння реакції та основні ознаки реакції.
https://www.youtube.com/watch?v=N05cBjH2dmk
2.__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Переглянути демонстраційний дослід, запишіть рівняння реакції та основні ознаки реакції.
https://www.youtube.com/watch?v=PU9gwL3Hh4U до 37 секунди відео 3.__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Переглянути демонстраційний дослід, запишіть рівняння реакції та основні ознаки реакції.
https://www.youtube.com/watch?v=2XdTOQb3uqE
4.__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Висновок:
У процемі виконання досліду ми навчились____________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
На чому ґрунтується можливість складання ланцюга перетворень для ілюстрації генетичних зв’язків між класами сполук?
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________