09.04.2020
Тема: Футбол. Ведення, зупинки та передачі м’яча.
Мета уроку:
- Навчати основних елементів техніки гри у футбол.
- Удосконалювати функціональні можливості організму та розвивати фізичні якості школярів.
- Виховувати в учнів потребу у систематичних заняттях фізичною культурою і спортом та розвивати морально-вольові якості.
Завдання уроку:
- Повторити техніку виконання удару по м'ячу внутрішньою стороною стопи.
- Удосконалювати техніку зупинки м'яча підошвою, ведення м'яча внутрішньою та зовнішньою частиною підйому.
3. Сприяти розвитку швидкості, координації рухів та функціональних можливостей організму школярів.
№ з/п |
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
Підготовча частина (3-5 хв.) |
|||
1 |
Шикування. Рапорт. Привітання. Завдання уроку |
1 хв |
Фронтальний метод. Звернути увагу на зовнішній вигляд учнів |
2 |
Перевірка виконання домашнього завдання |
2 с |
Опитування. Назвати українських футболістів -володарів «Золотого м'яча» |
3 |
Замірювання ЧСС за 10 с |
30 с |
Звернути увагу на учнів із підвищеною частотою серцевих скорочень |
4 |
Виконання організуючих вправ |
30 с |
Звернути увагу на чітке виконання поворотів на місці |
|
Основна частина |
(35-40хв.) |
|
1 |
Вправи для формування постави і профілактики плоскостопості. Ходьба: • звичайним кроком; • на носках; • на п'ятках; • на зовнішній стороні стопи; • на внутрішній стороні стопи; • перекатами з п'ятки на носок; |
1,5-2хв
|
В русі. Дистанція 2 — 3 кроки. Стежити за поставою. Темп середній Руки на пояс Руки за голову |
2 |
Спортивна ходьба з переходом на біг |
10-15 с |
Стежити за поставою. Поступово прискорювати темп ходьби. Стежити за правильною постановкою стопи та активним рухом рук |
3 |
Біг: • звичайний; • з високим підніманням стегна; • приставними кроками правим та лівим боком; • із закиданням гомілки назад — назовні; • із перестрибуванням через м'ячі; • правим та лівим боком з імітацією удару по м'ячу внутрішньою стороною стопи; • прискорення; |
5 хв
10-
|
Дистанція два — три кроки Темп середній Стежити за роботою рук і ніг Руки попереду. Стежити за дотриманням техніки безпеки Діти з ослабленим станом здоров'я виконують звичайний біг |
4 |
Відновлення дихання |
20-30 с |
Темп виконання повільний. Рухи руками вгору — вдих, униз — видих. Дихання глибоке |
5 |
Загальнорозвивальні вправи а) в. п. — руки вниз. 1 — руки в сторони; 2 — руки вгору; 3 — руки в сторони; 4 — в. п.; б) в. п. — праву руку вгору, ліву — вниз. 1 — 2 — пружні рухи руками назад; 3 — 4 — те саме, зі зміною положення рук; в) в. п. — зігнуті руки перед грудьми. 1 — 2 — пружні рухи зігнутими руками в сторони — назад; 3 — 4 — пружні рухи прямими руками в сторони — назад; г) в. п. — зігнуті руки перед грудьми, кисті в замок. 1 — випад правою ногою вперед із поворотом тулуба вправо; 2 -випад лівою ногою вперед із поворотом |
5хв 6 — 8 разів
6 — 8 разів
6 — 8 разів
6 — 8 разів |
У русі в колону по одному. Дистанція два кроки Звернути увагу на правильну роботу рук Темп середній. Кисті стиснуті в кулаки. Стежити за амплітудою рухів Спину тримати рівно Темп середній. Звернути увагу на відповідність випаду і поворотів тулуба. Спину тримати рівно |
6 |
Повільна ходьба. Перешикування |
20-30 с |
У дві колони через середину спортзалу |
7 |
Замірювання ЧСС за 10 с |
30 с |
120 — 140 ударів за 1 хв |
8 |
Виконання удару по м'ячу внутрішньою стороною стопи: • імітація удару по м'ячу; • зупинка м'яча підошвою; • підбігання до партнера та імітація удару м'яча внутрішньою стороною підйому |
2,5-3 хв |
Груповий метод. Звернути увагу на правильний рух ногою, яка б'є, стопа розвертається назовні. Виконувати по черзі |
9 |
Передача м'яча внутрішньою стороною стопи: • із зупинкою м'яча підошвою; • в один дотик |
3,5-4 хв |
Виконувати по черзі. Відстань 4 — |
10 |
Ведення м'яча внутрішньою та зовнішньою стороною підйому: • з обводом партнера; • змагання «Обведи швидше!» |
3-4,5 хв |
Змагальний метод. Яка пара швидше виконає 6 ведень. |
11 |
Ведення м'яча з обведенням умовного суперника та удар по воротах |
До 5 хв |
Змагаються дві команди «Хто більше заб'є голів». Гол зараховується лише тоді, коли м'яч забили внутрішньою стороною стопи |
12 |
Замірювання ЧСС |
30 с |
До 140 ударів за 1 хв |
13 |
Навчальна гра із виконанням завдань уроку — удар по м'ячу внутрішньою стороною стопи; зупинка м'яча підошвою; ведення м'яча внутрішньою, зовнішньою частиною підйому: • вітання команд; • навчальна гра; • підбиття підсумків гри;
|
10 хв |
Акцентувати увагу учнів на взаємодію гравців під час гри, чітке дотримання правил і виконання поставлених завдань та дотримання техніки безпеки |
Заключна частина (3-5 хв) |
|||
1 |
Шикування |
20-30 с |
Фронтальний метод. В одну шеренгу, на швидкість |
2 |
Вправи на відновлення в русі: • легкий біг; • ходьба |
1 хв |
В обхід залу. Дихання глибоке. Під час ходьби рухи руками вгору, вниз розслаблено |
3 |
Замірювання ЧСС за 10 с |
30 с |
До 100 ударів за 1 хв |
4 |
Підбиття підсумків, домашнє завдання |
2 хв |
Відзначити кращих учнів |