A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Обтівський ліцей Кролевецької міської ради

29.04.2020

Дата: 29.04.2020 09:43
Кількість переглядів: 155

Завдання: 1.Подальше вдосконалення в техніці виконання силових вправ на «Стежці здоров’я».

2. Вдосконалення в техніці виконання естафетного бігу на короткі відстані.

3. Вдосконалення в техніці ловіння і передачі м’яча в ігрових елементах.

4. Сприяти розвитку рухових якостей: сили, спритності, швидкісної витривалості

. 5. Сприяти привчанню до свідомих систематичних занять фізичною культурою, прищеплювати любов до активного способу життя, виховувати відповідальність, розвивати навички і вміння в наданні допомоги, підстрахування, самострахування

. Підготовка м’язів для подальшої роботи на «Стежці здоров’я». О С Н О В Н А Ч А С Т И Н А 28 - 29 хв. Перевірити ЧСС за 10 сек. Розподіл на 4 відділення /2 – відділення хл., 2 – відділення дівч./ для роботи на станціях «Стежки здоров’я». I відділення /хл./ 1. Проходження рукоходу з підтягуванням на поперечних поперечинах. 2. Подолання лабіринту. 3. Подолання 3 – х жердяного забору. 4. Перебігання по колодам. 5. Подолання «мишоловки» стриками. 6. Стрибки через скакалку. 7. Вихід силою на одну руку. 8. Підйом переворотом на жердині. 9. Розкручування тіла у висі на жердині. 20 – 25 сек. 50 – 1 хв. 10 р. 1 р. 2р. 2р. 2р. 160 р. 4 р. 4 р. Кількість СС х 6, порівняти з нормою. Розподіл відбувається з урахуванням рівня фізичної підготовленості. Учні тимчасово звільнені від активних фіз. навантажень, а також спец. мед. група, працюють помічниками на станції. У кожному відділенні призначається старший групи. Старшому у групі видається карточка – маршрут проходження «Стежки здоров’я». Перед початком нагадати ТБ, звернути увагу на підстрахування, самострахування. Старший у групі слідкує за правильністю виконання вправ. 2–і відділення починають виконувати завдання на «Смужці здоров’я» через 1 хв. після 1-го відділення. I відділення / дівч./ 1. Розкручування обруча. 2. Пресові вправи на колоді. 3. Рух по «рукохіду». 4. Згинання та розгинання рук в упорі на височині. 5. Вправи на колоді для м’язів спини. 6. Стрибки через скакалку. 7. Піднімання ніг у кут з вису на жердині. 8. Перебігання по колоді. 9. Перестрибування в «чехарду». 1 хв. 20 р. 1 р. 20 р. 20 р. 150 р. 12 р. 2 р. 1 хв. Вся робота контролюється вчителем. Перевірити ЧСС за 10 сек. Розподіл на 4 х 8 команди для виконання змагання з естафетного бігу. У кожного подолання 2-х етапів по 30 м. Підведення підсумків змагання. Проведення гри «Квач з м’ячом». Команди почергово виступають КВАЧАМИ протягом 2 хв. Підведення підсумків гри. 25 – 30 сек. 7 – 8 хв. 1 – 1,30хв. 5 – 6 хв. 50 – 60сек. Кількість СС х 6, порівняти з нормою. Капітани обирають команду. Необхідно нагадати техніку виконання передачі естафетної палички і бігу по повороту. На кожному етапі передачі палички знаходиться тимчасово звільнений від активних фіз. навантажень / виступають суддями на етапі/. Розподіл на дві команди. Необхідно нагадати правила гри, окреслити майданчик для гри. З А К Л Ю Ч Н А Ч А С Т. 4 - 5 хв. Шикування. Вправи на увагу та відновлення дихання. Підведення підсумків уроку. Перевірка ЧСС за 10 сек. Домашнє завдання: - вдосконалення своїх здібностей на «Стежині здоров’я». Організований вихід з уроку. 1 -1,30 хв. 1,30 – 2 хв. 25 -30 сек. 1 – 1,30сек. В одну шеренгу. Дотримання інтервалу. Звернути увагу на активну роботу на уроці, на роботу помічників та суддів. Виставлення оцінок за урок. Кількість СС х 6, порівняти з нормою. Вказати на що необхідно звернути увагу при самостійній роботі.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора