A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Обтівський ліцей Кролевецької міської ради

"Розвиток мовлення"

Дата: 15.04.2020 09:11
Кількість переглядів: 386

Тема: Диференціація приголосних звуків (т-д)

Мета: Розвиток зорового сприймання, слухової памяті, уваги та координації рухів.

  • Артикуляція звуків [д] — [т] перед дзеркалом, їх порівняльна характеристика
  • [д] — приголосний, ротовий, взривний, дзвінкий, твердий, середньоязичний.
  • [т] — приголосний, ротовий, взривний, глухий, твердий, передньоязичний.

Завдання:

  • иференціація [д] — [т] у словах

— Уставте пропущені букви Д — Т.

Завдання диференційоване, написане для кожного на зображеннях лисенят: ...им, лис...ок, ...ерево, ...елефон, бу...инок, сере...а, ...рава, ві...ро.

Диференціація звуків в складах:

Та-да, то-до, ту-ду, ти-ди, ти-ді;
- та-ді-та, то-до-то, ту-ду-ту, ти-ди-ти, ти-ді-ти;
- ата-пекла, ото-одо, уту-уду, ити-йди

Вправа: скласти ці слова з букв розрізної азбуки і прочитати.

Диференціація звуків в словах:

Будинок - тому;
- тітка дядько;
- точка - дочка;
- діти, відділ, зошити, дрімота, водостік, соромно, бадьорість

Вправа: вставити пропущені букви в слова:

воро...а

 про ... ук ... и,

прос ... у ... а,

пого ... а,

пахо ... а.

Запиши слова під диктовку:

Диктант: борода, трава, дошка, поет, салат, судно, картопля, подарунок, сокиру, дрова.
Источник: https://meforta.ru/uk/septik/differenciaciya-zvonkih-i-gluhih-soglasnyh-rechevoi-material.html


 

 

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора